مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-28اقتصادي

انعقاد 11 هزار قرارداد بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی


مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم از استقبال اساتید و دانشگاه ها از ارتباط صنعت و دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر 11 هزار قرارداد فعال بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی داریم که حدود 6 هزار میلیارد تومان قیمت این قراردادها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد سعید سیف مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست صمیمی با صاحبان صنایع با موضوع معرفی بورس های دانشجویی گفت: در سال های اخیر همکاری و تعامل بین مراکز علمی و دانشگاهی با صنایع و دستگاه اجرایی یک موضوع اساسی و ضروری بوده و از این رو دانشگاه ها و مراکز علمی سعی کرده اند طی سال های اخیر الگوها و روش های مختلفی تدوین و به اجرا بگذارند تا بتوانند هم افزایی بهتری در بهبود وضعیت کشور به اجرا بگذارند.

  وی گفت: خوشبختانه خیلی از این روش ها جواب داده و در حال حاضر روش هایی مانند فرصت مطالعاتی، مأموریت گرایی، مهارت افزایی و هدایت شغلی دانشجویان را انجام می دهیم تا بتوانیم اثربخشی دانشگاه ها را افزایش دهیم و مشکلاتی که در عدم وجود ارتباط با دانشگاه و صنعت بوده برطرف و مؤثر شود.

  مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: نتایج خوبی حاصل شده و در حال حاضر 11 هزار قرارداد فعال بین دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 11 هزار قرارداد بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی

انعقاد 11 هزار قرارداد بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی