مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 23:352023-12-11حوادث

مرگ غم انگیز 5 تکنیسین در مخزن نفت کوهدشت


همزمان با مرگ 5 تکنیسین بر اثر گاز گرفتگی در منبع ایستگاه پمپاژ نفت برداسپی کوهدشت، دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت دستور بررسی علت حادثه را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، عصر شنبه 18 آذر 5 تکنیسین اهل اصفهان برای لایروبی انبار شرکت نفت گندابه شیرواند شهرستان کوهدشت به داخل مخزن رفته بودند که دچار گاز گرفتگی شدند و جان باختند.

به گفته یکی از شاهدان نخست دو نفر از کارکنان شرکت ارگ سازان ناوه که فعالیت لایروبی مخازن را بر عهده داشتند برای پاکسازی به مخزن 20 میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی وارد شدند اما وقتی به داخل مخازن تلمبه خانه ایستگاه پمپاژ نفت رفتند به دلیل استشمام گاز سمی ناشی ازمواد دچار گازگرفتگی شدند.

سه نفر از کارگران که خارج از مخازن بودند با مشاهده این اتفاق با عجله برای نجات دو همکار خود اقدام کرده و به ترتیب وارد مخازن شده اما آنها نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی بیهوش شدند.

بعد از اعلام این حادثه تیم های امدادی تخصصی شرکت نفت از استان های مرکزی و کرمانشاه به محل اعزام شدند و عملیات خارج کردن این افراد آغاز اما مرگ هر 5 نفر تأیید شد.

به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت، علت این حادثه در دست پیگیری است و اقدامات کارشناسی متخصصین شرکت نفت اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ غم انگیز 5 تکنیسین در مخزن نفت کوهدشت

مرگ غم انگیز 5 تکنیسین در مخزن نفت کوهدشت