مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-16بين الملل

سالیوان اختلافات با رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه را رد کرد


چند روز پس از اینکه جو بایدن گفت که رژیم صهیونیستی در حال از دست دادن «حمایت ها» برای عملیات نظامی خودش در نوار غزه است، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا پس از دیدار با سران ارشد تل آویو، - چند روز پس از اینکه جو بایدن گفت که رژیم صهیونیستی در حال از دست دادن حمایت ها برای عملیات نظامی خودش در نوار غزه است، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا پس از دیدار با سران ارشد تل آویو، اختلافات میان این دو متحد را کم اهمیت جلوه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیک سالیوان به عنوان تازه ترین نماینده دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا که برای صحبت از جنگ به اراضی اشغالی سفر کرده، روز جمعه در جمع خبرنگاران در تل آویو گفت: ما اینجا نیستیم تا به کسی بگوییم، باید X (ایکس) را انجام دهید، باید Y (ایگرگ) را انجام دهید.

اظهارات سالیوان در همان روزی بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد سربازانش به طور تصادفی سه اسیر صهیونیست را در منطقه ای که آن را منطقه رزمی فعال توصیف کرد، کشتند.

ارتش صهیونیستی در بیانیه ای گفت: در جریان درگیری در شجاعیه، محله ای در شهر غزه، سربازان به اشتباه سه گروگان اسراییلی را به عنوان تهدید شناسایی کردند.

در نتیجه، نیروها به سمت آنها شلیک کردند و آنها کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیوان اختلافات با رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه را رد کرد

سالیوان اختلافات با رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه را رد کرد