مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 20:252023-11-25سياسي

تحمیل اراده رمز موفقیت محور مقاومت است


امروز اگر شاهد موفقیت در محور مقاومت هستیم، تحمیل اراده به طرف مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریبرز حاتمی امشب در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کارکنان ادارات لرستان، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: امروز اگر شاهد موفقیت در محور مقاومت هستیم، تحمیل اراده به طرف مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه ملت ها از دولت ها جلوتر افتاده و فهمیدند ریشه عداوت ها از کجاست.

مسوول بسیج اقشار سپاه لرستان، مدیریت جهادی را توام با جهد و تلاش پیوسته و ترکیب آن با همت دانست و گفت: همت یعنی حداکثر بهره وری از ظرفیت های مادی و معنوی در جهت ارتقا و اعتلای سطح خدمت گذاری.

حاتمی بیان داشت: انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی استان آنچه بر آن ها تکلیف است را عمل کرده و با کوشش جهادی وظایف خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه اقشار 22 گانه سپاه به موازات ادارات کل استان می توانند مشاورین شبانه روزی برای مدیریت استان باشند، افزود: انتظار می رود حوزه امیر در استانداری مستقر شود تا دسترسی اقشار به مدیریت ارشد تسهیل شود.

 مسوول بسیج اقشار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دولت انقلابی در زمینه مباحث مربوط به تبیین گری خیلی قدرتمند ظاهر نشده است، گفت: برنامه ریزی هایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمیل اراده رمز موفقیت محور مقاومت است

تحمیل اراده رمز موفقیت محور مقاومت است