مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-18بين الملل

درخواست برای انجام تحقیق درباره زنده به گور کردن زخمی ها در بیمارستان غزه


مدیترانه همانند تشکیلات خودگردان فلسطین انجام تحقیقی بین المللی و مستقل درباره دفن فلسطینی های زخمی در حیاط بیمارستان «کمال عدوان» غزه را خواستار شد.

- دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه همانند تشکیلات خودگردان فلسطین انجام تحقیقی بین المللی و مستقل درباره دفن فلسطینی های زخمی در حیاط بیمارستان کمال عدوان غزه را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نیز همانند تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز تحقیقی بین المللی و مستقل در خصوص گزارش های منتشر شده درباره استفاده ارتش رژیم اشغالگر از بولدوزر برای دفن غیرنظامیان فلسطینی زخمی که هنوز زنده بودند، در حیاط بیمارستان کمال عدوان در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه خبری الجزیره، این دیده بان که دفتر آن در ژنو قرار دارد، در بیانیه ای اعلام کرد که گزارش ها و شکایت هایی را از سوی تیم های پزشکی و رسانه ای دریافت کرده مبنی بر اینکه بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی پیش از خروج از بیمارستان کمال عدوان ، فلسطینی های زنده ای را در حیاط این بیمارستان دفن کردند.

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در ادامه اعلام کرد، امکان مشاهده دست کم یک جسد در میان انبوه ماسه ها وجود داشت و برخی از شهروندان فلسطینی تاکید کردند که این فرد پیش از اینکه دفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای انجام تحقیق درباره زنده به گور کردن زخمی ها در بیمارستان غزه

درخواست برای انجام تحقیق درباره زنده به گور کردن زخمی ها در بیمارستان غزه