مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-08سياسي

8 شهید خوشنام قرارِ دل بیقرارِ نکایی ها


مردم شهیدپرور نکا با حضور شهدایی که شمع این محفل، محفل قرار دل بی قرارمان شده اند و 8 شهیدی که در بزنگاه آمدند، دور هم جمع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حضور اقشار مختلف مردم از زن و مرد، خردسال و پیرمرد و پیرزن بر  ابهت و بزرگی این مراسم با حضور 8 شهید گمنام و خوشنام دفاع مقدس افزوده است.

  مشاهده جوانان و نوجوانانی که هشت سال دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده، اما اکنون در اوج اقتدار، تمام قد برای شهدا آمدند و ایستادند، مثال زدنی است.

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی امام جمعه نکا در این مراسم با قدردانی از حضور مردم شهیدپرور در آیین وداع با شهدا، از شهدا به عنوان هادیان جامعه نام برد که جامعه را به نور و حق هدایت می کنند.

وی با تاکید بر توجه به زندگی شهدا و وصیت نامه شهدا، الگوبرداری از سیره و روش شهدا را گامی مهم در استمرار راه شهدا عنوان کرد که می تواند هدایتگر جامعه به خیرات و پاکی ها باشد.

* حضور شهدا دلیل ایستادگی ملت  مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نوا در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم ولایت مدار، اظهار کرد: در این ایام فاطمیه باید خداوند را شاکر باشیم که به همت سپاه قهرمان، شهرستان نکا میزبان این هشت شهید گمنام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهید خوشنام قرارِ دل بیقرارِ نکایی ها

8 شهید خوشنام قرارِ دل بیقرارِ نکایی ها