مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-12حوادث

کشف 140 سکه مشکوک به عتیقه در زرند


با کشف 140 سکه مشکوک به عتیقه از سوی پلیس راه آهن زرند، متهم تا تعیین تکلیف در خصوص اصالت سکه ها تحت بازداشت خواهد بود.

- رضا یعقوبی شامگاه 20 آذرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس راه آهن زرند با مشکوک شدن به یک مسافر ضمن انجام بازرسی تعداد 140 قطعه سکه از او کشف کرده و با هماهنگی قضایی تا اعلام نظر قطعی کارشناسان خبره اداره میراث فرهنگی در خصوص اصالت سکه ها و نیز تکمیل تحقیقات، متهم تحویل بازداشتگاه شده است.

وی با اشاره به اظهارات اولیه متهم مبنی بر عدم اطلاع از جرم بودن حمل، خرید و فروش اجناس تاریخی، تصریح کرد: با اینکه در حال حاضر اصالت این سکه ها تایید نشده، اما مطابق قانون حتی در صورتی که این سکه ها تقلبی بوده و جعل شده باشند، باز هم مجازات های سختی در انتظار مجرمان است.

دادستان زرند با اشاره به فعالیت های غیر قانونی قاچاقچیان اشیا و آثار تاریخی، گفت: علی رغم اطلاع رسانی گسترده، همچنان برخی افراد برای کسب ثروت بادآورده، در دام سودجویان قرار می گیرند که این موضوع با توجه به تبعاتی که برای آنها دارد باعث از دست رفتن سرمایه آن ها می شود.

وی تاکید کرد: شهروندان بایستی آگاهی داشته باشند که کلاهبرداران برای وسوسه کردن افراد با ارسال پیامک هایی مبنی بر نیاز مبرم مالی سکه های عتیقه خود را به فروش می رسانند که این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 140 سکه مشکوک به عتیقه در زرند

کشف 140 سکه مشکوک به عتیقه در زرند