مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-01ورزشي

3 ایرانی بین نامزد های بهترین های تکواندو جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم معرفی بهترین های جهان موسوم به «گالا 2023» شامگاه یکشنبه 12 آذرماه و در پایان مرحله نهایی رقابت های گرندپری در منچستر برگزار خواهد شد.

- مراسم معرفی بهترین های تکواندو جهان در سال 2023 در حالی برگزار خواهد شد که سه نماینده از کشورمان نیز در بین نامزد های بخش های مختلف حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم معرفی بهترین های جهان موسوم به گالا 2023 شامگاه یکشنبه 12 آذرماه و در پایان مرحله نهایی رقابت های گرندپری در منچستر برگزار خواهد شد.

در جریان این مراسم بهترین مربی، داور و تکواندوکار مرد و زنان و همچنین بهترین تکنیک اجرا شده در سال 2023 در هر دو بخش تکواندو و پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی خواهند شد.

در بین نامزد های بخش های مختلف پیام خانلرخانی، مهدی حاج موسایی و حامد حق شناس از کشورمان نیز حضور دارند.

در بخش مربیان مرد پاراتکواندو پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی کشورمان با رودریگو فرلا از برزیل، دلا کروز از پرو، اردن باتار از مغولستان و کیم یائه سون از کره جنوبی رقابت می کند.

مهدی حاج موسایی تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای انتخاب به عنوان بهترین تکواندوکار مرد سال با رشیتوف از ازبکستان، سیسه از ساحل عاج، چانینگهام از انگلستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ایرانی بین نامزد های بهترین های تکواندو جهان

3 ایرانی بین نامزد های بهترین های تکواندو جهان