مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-03سياسي

محکومیت 5 مدیر وقت به دلیل ترک فعل در خصوص قانون هوای پاک


رییس کل دادگستری استان تهران ، گفت: بازرسی و سایر نهاد های نظارتی، علیه پنج نفر از مدیران وقت به لحاظ ترک فعل و با عنوان سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی کیفرخواست صادر شد و در نهایت منجر به محکومیت این اشخاص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در نشست شورای قضایی استان تهران با گرامی داشت ایام فاطمیه، شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اظهار کرد: استقرار حاکمیت قانون در کشور حاصل مجاهدت ها و فداکاری های بسیاری از عالمان و بزرگان هم چون شهید والامقام آیت الله مدرس است که در مقابل نظام استبداد ایستادند و برای حاکمیت قانون بر کشور حتی از جان خود گذشتند.

رییس کل دادگستری استان تهران همچنین ضمن اشاره به 12 آذرماه مصادف با روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی ترین قوانین اساسی موجود در جهان است که تدوین آن با تدقیق در مفاهیم شریعت صورت گرفته و همین امر حاکی از نگاه بشردوستانه و ارزشمند اسلام نسبت به جایگاه والای انسان است.

پیروزی محور مقاومت در برابر غده سرطانی جهان اسلام قطعی خواهد بود وی همچنین با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم نوار غره افزود: به کارگیری از نوین ترین سلاح های کشتارجمعی ساخته شده توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 5 مدیر وقت به دلیل ترک فعل در خصوص قانون هوای پاک

محکومیت 5 مدیر وقت به دلیل ترک فعل در خصوص قانون هوای پاک