مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-12سياسي

حسینی: تخصیص 50 همت از سوی کمیسیون تلفیق برای همسان سازی حقوق بازنشستگان


نماینده تنکابن با اشاره به مشکل همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: درجلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق، 50 همت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، سیدشمس الدین حسینی نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد مجلس شورای  اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1403 گفت: ما اکنون لایحه بودجه سال 1403 را براساس ماده اصلاحی 182 آیین نامه داخلی تنظیم کرده ایم، اولین باری است که این لایحه 2 مرحله ای رسیدگی می شود.

ما در این مرحله چهار مورد احکام مورد نیاز، اخذ منابع، تراز عملیاتی و سرمایه ای مالی و بروز برآورد منابع و مصارف را مورد رسیدگی قرار می دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: این که دولت مصارف را به مجلس شورای اسلامی ارائه نکرده به این دلیل است که در اصلاح آیین نامه داخلی مجلس، چنین چیزی نیامده است، پس این که فکر کنیم با رد کلیات، دولت مصارف را به مجلس شورای اسلامی ارائه می دهد، چنین چیزی نیست اما در اصلاح آیین نامه داخلی این موضوع را نیاورده ایم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید هرچه سریع تر لایحه تنظیم مقررات مالی دولت را تصویب کنیم، اظهار کرد: دولت به اصلاح ساختار بودجه توجه کرده است این که منابع حاصل از مولد سازی را کمتر پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: تخصیص 50 همت از سوی کمیسیون تلفیق برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

حسینی: تخصیص 50 همت از سوی کمیسیون تلفیق برای همسان سازی حقوق بازنشستگان