مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-29بين الملل

مأموریت مشکوک سفرای آمریکا در منطقه


پس از عملیات «طوفان الاقصی» روشن شد آمریکا از تمام ظرفیت سفارتخانه هایش برای حمایت از رژیم صهیونیستی و تضعیف اهالی نوار غزه که در معرض نسل کشی هستند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: آمریکا و غرب از زمان تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی منطقه غرب آسیا را به لانه جاسوسی و محلل تردد عناصر مزدور خود تبدیل کرده اند که شبانه روز برای حمایت از صهیونیست ها از سویی و جلوگیری از هرگونه اقدام رسمی یا غیررسمی اعراب علیه منافع تل آویو تلاش می کنند.

این اقدام محدود به نوع جاسوسی ها نیست، بلکه آمریکا راهبردهای پیچیده ای ازجمله دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی را برای دستیابی به بیشترین میزان حمایت از رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده است.

علاوه بر دستاوردهای فراوان عملیات طوفان الاقصی در سطوح جذب حمایت های جهانی از آرمان فلسطین یا نشان دادن ضعف نظامی رژیم صهیونیستی، جنبه مهم دیگری نیز وجود دارد و آن، افشای چگونگی تبدیل شدن سفارتخانه های آمریکا در غرب آسیا به حامیان رژیم صهیونیستی است.

اگر بخواهیم این اقدام دیپلماتیک آمریکا علیه موضوع فلسطین در غرب آسیا را درک کنیم، باید وضعیت دو کشور مهم حامی موضوع فلسطین را بررسی کرد؛ نخست، عراق است که به حمایت از حملات نظامی مقاومت اسلامی فلسطین پرداخت و پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت مشکوک سفرای آمریکا در منطقه

مأموریت مشکوک سفرای آمریکا در منطقه