مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-29ورزشي

تعریف رویداد ملی و بین المللی برای ورزش های آمادگی جسمانی


سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از تعریف رویداد های ملی و بین المللی برای ورزش آمادگی جسمی خبر داد و گفت: حضور علاقه مندان به این رشته ورزشی در رویدادها پررنگ تر از حد تصور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد گراوی، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان زنجان آمادگی جسمانی را یک موضوع عام المنفعه دانست و اظهار کرد: فرق این ورزش با ورزش های دیگر ضرورت انجام مستمر و منظم آن و ارتباط مستقیم با سلامت جامعه است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه دولت باید خود را مکلف به فراهم کردن زمینه برای انجام ورزش در بعد آمادگی جسمانی بداند، افزود: تشویق و ترغیب مردم به فعالیت بدنی منجر به بهبود سلامت مردم و در واقع مانع بروز انواع بیماری ها از جمله بیماری های غیرواگیر می شود.

وی با تاکید بر تعریف رویداد برای 28 رشته زیرمجموعه آمادگی جسمانی گفت: حضور علاقه مندان به این رشته ها پررنگ تر از حد تصور بود.

گراوی از برنامه ریزی برای برگزاری رویداد بین المللی در آمادگی جسمانی با حضور ورزشکاران کشورهای منطقه خبر داد و گفت: یادمان باشد آمادگی جسمانی پیش زمینه فعالیت در دیگر رشته های ورزشی از جمله ورزش قهرمانی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف رویداد ملی و بین المللی برای ورزش های آمادگی جسمانی

تعریف رویداد ملی و بین المللی برای ورزش های آمادگی جسمانی