مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-26اجتماعي

مهربانی بدون مرز خیّر و معلم برای داشتن ایرانی آباد با مدرسه ای آباد


آذربایجان شرقی همواره به استان خیران مدرسه ساز معروف بوده و مردم خیّر و خوش نیت این استان با باور و اعتقاد قلبی به اینکه راه پیشرفت هر کشوری از مدارس آن کشور می گذرد، - ایسنا/آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی همواره به استان خیران مدرسه ساز معروف بوده و مردم خیّر و خوش نیت این استان با باور و اعتقاد قلبی به اینکه راه پیشرفت هر کشوری از مدارس آن کشور می گذرد، همیشه یاریگر دستگاه تعلیم و تربیت بوده اند.

مردم نوع دوست این استان سال هاست که با اهدای هزینه های مجالس ترحیم و حتی مجالس شادی و سرور خود به نیازمندان، آزادسازی زندانیان و .

به الگویی برای سایر هم وطنانمان تبدیل شده اند و این اقدامات خیرخواهانه در سال های گذشته به حوزه آموزش و پرورش نیز تسری پیدا کرده و زمینه ساز تداوم حرکت چرخ علم و دانش شده است.

تجهیز مدرسه به جای مراسم سالگرد شنیده بودیم صدها فرشته بوسه بر آن دست می زدند کز کار خلق، یک گره بسته وا کند و حالا خانواده ای خیر از شهرستان ورزقان با کمک به تجهیز یک مدرسه، این بیت معروف را به واقعیت بدل کرده و شور و شوق را در دل دانش آموزان روستای دیزج ملک جاری ساخته اند.

از دست دادن همیشه سخت بوده و از دست دادن عزیز سخت تر، اما این غم بزرگ مانع اندیشه های بزرگ نشده و دو خانواده داغدار از شهرستان ورزقان آذربایجان شرقی در اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربانی بدون مرز خیّر و معلم برای داشتن ایرانی آباد با مدرسه ای آباد

مهربانی بدون مرز خیّر و معلم برای داشتن ایرانی آباد با مدرسه ای آباد