مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-03سياسي

60 دستگاه ویلچر به توان خواهان کم برخوردار گلستان اهدا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اهدای بسته های معیشتی و برخی ملزومات مورد نیاز به توان خواهان محلات کم برخوردار استان خبر داد و افزود: این اقدامات به مناسبت هفته داوطلب و روز جهانی معلولان در قالب طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور انجام شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اهدای بسته های معیشتی و برخی ملزومات مورد نیاز به توان خواهان محلات کم برخوردار استان خبر داد و افزود: این اقدامات به مناسبت هفته داوطلب و روز جهانی معلولان در قالب طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور انجام شده است.

قاسم غریب آبادی عصر امروز یک شنبه 12 آذر ماه، در آیین اهدای 30 عدد ویلچر به توان خواهان مستقر در محلات کم برخوردار شهرستان گرگان که به مناسبت گرامیداشت هفته داوطلب و روز جهانی معلول برگزار شد، اظهار کرد: طرح های سهام نیکوکاری و 2020 محله کم برخوردار در 7 محله استان گلستان در حال اجرا بوده که در همین راستا 60 دستگاه ویلچر به توان خواهان محلات کم برخوردار شهرستان های مراوه تپه و گرگان اهدا شد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته 30 دستگاه ویلچر در تداوم اجرای طرح سهام نیکوکاری به توان خواهان محلات کم برخوردار شهرستان مراوه تپه اهدا شد، ادامه داد: امروز 30 دستگاه دیگر نیز 24 عدد آن در مراسم و 6 عدد آن در روزهای قبل از مراسم در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 دستگاه ویلچر به توان خواهان کم برخوردار گلستان اهدا شد

60 دستگاه ویلچر به توان خواهان کم برخوردار گلستان اهدا شد