مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-12سياسي

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 8500 یتیم و فرزند محسنین


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 8500 یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد در استان بهره مند هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 8500 یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد در استان بهره مند هستند.

قباد مبشری، در نشست شورای اداری کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مجازی نوروزی مدیر اکرام کمیته امداد مرکز و ارتباط ویدئو کنفرانسی با رؤسای ادارات 17 گانه کمیته امداد در استان افزود: کمیته امداد استان با 17 اداره در نه شهرستان با 12 کارشناس در زمینه اکرام ایتام فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 8500 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد 2500 نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین طرح ها و برنامه های کمیته امداد طرح اکرام ایتام است که در این طرح حمایت ایتام و فرزندان محسنین به خیران و نیکوکاران واگذار می شود.

مبشری تصریح کرد: هم اکنون در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 16 هزار و 725 حامی ثبت نام شده داریم که 12933 مورد فعال هستند و ماهیانه مبالغی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 8500 یتیم و فرزند محسنین

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 8500 یتیم و فرزند محسنین