مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:362023-11-27سياسي

128 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه تخریب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشدید برخورد دستگاه قضایی با تغییر کاربری ها، اظهار کرد: طبق قانون تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی ممنوع بوده و در صورت مشاهده قلع و قمع خواهد شد.

  وی افزود: تغییر کاربری باغات و اراضی علاوه براینکه اکوسیستم طبیعی محیط زیست را برهم می زند، امنیت غذایی را هم در آینده با خطر مواجه خواهد کرد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: براین اساس، دستگاه قضایی با هرگونه تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی و ساخت ویلا به جای آن ها، قاطعانه، سریع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه جمعا 237 فقره تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی در استان شناسایی شده که از این تعداد 128 فقره منجر به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز شد که داخل این باغات و اراضی کشاورزی ساخته شده بود.

 به گفته این مسوول قضایی، تاپایان امسال حکم سایر تغییر کاربری های انجام شده هم اجرایی و قلع و قمع خواهند شد.

کرمی در ادامه با تأکید براینکه دستگاه های متولی همچون منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید در راستای شناسایی و مقابله با تغییرکاربری ها هوشیاری خود را افزایش دهند، اعلام کرد: افزایش تعداد گشت های کنترل یکی از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه تخریب شد

128 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه تخریب شد