مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-03سياسي

بحث آلودگی هوا دائمی شده است/ گازوییل اتوبوس ها استاندارد است


شرکت پخش فرآورده های نفتی به شرکت واحد و به ما اعلام کرده که گازوییل مورد استفاده اتوبوس ها استاندارد است و در هر شرایط بنزین و گازوییل آلودگی ایجاد می کنند.

- رییس شورای شهر تهران گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی به شرکت واحد و به ما اعلام کرده که گازوییل مورد استفاده اتوبوس ها استاندارد است و در هر شرایط بنزین و گازوییل آلودگی ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: دعوتی از رییس سازمان بهزیستی کشور برای حضور در شورا به مناسبت روز معلولین داشتیم که امروز می آیند و پس از آن ارائه گزارش محله گردی و بررسی پاسخ فرمانداری به طرح منع تبلیغات نمایشگاه بین المللی از دستورات جلسه امروز است.

وی درباره اینکه نباید امروز فروش طرح ترافیک انجام می شد، اظهار کرد: بحث آلودگی هوا دائمی شده است؛ هفته گذشته تذکری در خصوص مازوت سوزی در شورا مطرح شد که رسماً تکذیب کردند.

نیروگاه هایی که از مازوت استفاده می کنند، پلمب شده اند در هر شرایط بنزین و گازوییل آلودگی ایجاد می کنند چمران با تأکید بر اینکه نیروگاه هایی که از مازوت استفاده می کنند، پلمب شده اند، گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی به شرکت واحد و به ما اعلام کرده که گازوییل مورد استفاده اتوبوس ها استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث آلودگی هوا دائمی شده است/ گازوییل اتوبوس ها استاندارد است

بحث آلودگی هوا دائمی شده است/ گازوییل اتوبوس ها استاندارد است