مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-02بين الملل

افشای گفتگوی محرمانه نظامی روسیه و اوکراین برای صلح


ششصد و سی و هفت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

-   افشای گفتگوی محرمانه نظامی روسیه و اوکراین برای صلح خبرنگار آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر از قول منابعی مطلع اعلام کرد، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین و رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در حال گفت وگوهای خصوصی با هدف مذاکرات صلح هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سیمور هرش خبرنگار آمریکایی و برنده جایزه معتبر پولیتزر در مقاله ای با استناد به مقام های آمریکایی و افراد مطلع به اوضاع در دولت کی یف نوشت: نیروی محرکه این گفت وگوها واشنگتن یا مسکو، یا جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا یا ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه نبودند، بلکه در عوض دو ژنرال بلندپایه ای که جنگ بین روسیه و اوکراین را اداره می کنند یعنی والری گراسیموف ، رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه و والری زالوژنی ، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین هستند.

سیمور هرش همچنین از قول یکی از مقام های آمریکایی نوشت، زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین از برگزاری مذاکرات با روسیه حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای گفتگوی محرمانه نظامی روسیه و اوکراین برای صلح

افشای گفتگوی محرمانه نظامی روسیه و اوکراین برای صلح