مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-26اقتصادي

شرایط برای صادرات محصولات ایران به آفریقا و آسیای میانه فراهم شده است


معاون اقتصادی دیپلماسی وزارت خارجه گفت: شرایط برای صادرات محصولات به کشورهای آفریقایی و آسیای میانه به خصوص کشورچین فراهم شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون اقتصادی دیپلماسی وزارت خارجه گفت: شرایط برای صادرات محصولات به کشورهای آفریقایی و آسیای میانه به خصوص کشورچین فراهم شده است.

مهدی صفری در نشست معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اعضای خانه صنعتکاران کشور در بندرعباس که حول محور تولیدات داخلی صادرات محور در جهت رفع موانع تولید و بهبود صادرات محصولات داخلی در محل وزارت خارجه برگزار شد، با تاکید بر سیاست دولت سیزدهم مبنی بر توجه ویژه اقتصادی به حوزه کشورهای قاره آفریقا و آسیای مرکزی، اظهار کرد: هم اکنون فضا برای تولیدکنندگان داخلی برای صادرات محصولات خود به کشورهای آسیای میانه و آفریقایی و شرق آسیا بخصوص چین کاملا فراهم شده است.

وی گفت: اگرچه فضای صادرات به این کشورها روند رو به رشدی دارد اما لازم است که بخش خصوصی ضمن سفر به این کشورها از نیاز آن ها باخبر شوند و مهم تر اینکه محصولات با کیفیتی صادر کنند.

سفارت خانه های ایران تضمین درآمد فروش کالاهای صادراتی را بر عهده دارند معاون اقتصادی دیپلماسی وزرارت خارجه تاکید کرد: تولیدکنندگان صادرات محور داخلی که قصد فعالیت اقتصادی در کشورهای آفریقایی دارند نباید نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای صادرات محصولات ایران به آفریقا و آسیای میانه فراهم شده است

شرایط برای صادرات محصولات ایران به آفریقا و آسیای میانه فراهم شده است