مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-23سياسي

برترین های رویداد “فلسطین، مقتدر مظلوم” معرفی شدند/مظلومیت غزه در قاب هنر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  رویداد ملی تولیدات محتوای دیجیتال بسیج که از 29 مهرماه امسال و با عنوان فلسطین؛ مظلوم مقتدر آغاز شده بود؛ - بیش از 10 هزار اثر در دو بخش مردمی و حرفه ای از اقشار و سلایق مختلف کشور به نخستین رویداد ملی تولیدات محتوای دیجیتال بسیج با عنوان فلسطین؛ مظلوم مقتدر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  رویداد ملی تولیدات محتوای دیجیتال بسیج که از 29 مهرماه امسال و با عنوان فلسطین؛ مظلوم مقتدر آغاز شده بود؛ امروز در شهر کرمان با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

حسین باقری، مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان در این همایش با بیان اینکه این رویداد در دو بخش مردمی و حرفه ای برگزار شد؛ افزود: در بخش نخست 10هزار اثر(کلیپ و عکس) مردمی، دانش آموزی و دانشجویی و در بخش دوم 300 اثر به دبیرخانه این رویداد رسید که امروز از 70 نفر برگزیده تجلیل می شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را که تنها دو هفته پس از طوفان الاقصی آغاز شد؛ به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه و نمایش اقتدار ملت فلسطین در این عملیات و در قالب هنر عنوان کرد.

باقری بخش حرفه ای را شامل انیمیشن، موشن گرافیک و پوستر دانست و به حضور اقشار و سلایق مختلف در این رویداد اشاره و تصریح کرد: حُسن این رویداد شناخت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های رویداد “فلسطین، مقتدر مظلوم” معرفی شدند/مظلومیت غزه در قاب هنر

برترین های رویداد “فلسطین، مقتدر مظلوم” معرفی شدند/مظلومیت غزه در قاب هنر