مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-13اقتصادي

گره کور احداث داروخانه هلال احمر کرمانشاه


کرمانشاه همچنان تنها مرکز استان در کشور است که داروخانه هلال احمر ندارد و پیگیری های چند ساله برای احداث این داروخانه نیز تاکنون به نتیجه نرسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه کرمانشاه همچنان تنها مرکز استان در کشور است که داروخانه هلال احمر ندارد و پیگیری های چند ساله برای احداث این داروخانه نیز تاکنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندین سال است پیگیری برای اخذ مجوز احداث داروخانه هلال احمر کرمانشاه با جدیت دنبال می شود و چند مدیرعامل این جمعیت نیز پیگیر کار بوده اند، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

این موضوع بارها انتقادات مدیران ارشد استان را نیز به همراه داشته، اما مشخص نیست پشت این ماجرا چه چیزی وجود دارد که تاکنون هیچ کس موفق به باز کردن این گره کور نشده است.

مجوز این داروخانه باید از سوی سازمان غذا و داروی کشور صادر شود، اما مشخص نیست که این سازمان چرا تنها با صدور مجوز برای داروخانه هلال احمر کرمانشاه موافقت نکرده، در حالی که تمام مراکز استان های دیگر و حتی برخی شهرستان ها نیز داروخانه هلال احمر دارند.

البته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بارها موافقت ضمنی خود را با این موضوع اعلام کرده، اما این موافقت منجر به اخذ مجوز از سوی سازمان غذا و دارو نشده و هر مانعی وجود دارد، احتمالا در همین مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور احداث داروخانه هلال احمر کرمانشاه

گره کور احداث داروخانه هلال احمر کرمانشاه