مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-06ورزشي

نشان ارادت آستان سالار شهیدان بر سینه پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز


سومین آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز هم زمان با ایام فاطمیه و کنگرهٔ ملی بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی با یادکردی از شهیدان و جانبازان و رزمندگان مداح هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سومین آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز هم زمان با ایام فاطمیه و کنگرهٔ ملی بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی با یادکردی از شهیدان و جانبازان و رزمندگان مداح هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در سومین آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز که امروز، 15 آذر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد از پیرغلامان و خادمان حسینی تبریز و خانواده شهیدان و جانباز مداح تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم، از کتاب حسینیه بازار که به بررسی تاریخچه، روش ها و ابعاد آیین عزاداری بازار تبریز می پردازد، باحضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان استانی و پیرغلامان حسینی تبریز رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم پس از رونمایی این کتاب، تقریظی بر این کتاب نوشتند.

خانواده شهیدان، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پیرغلامان و خادمان حسینی و شهروندان تبریزی میهمان مجلس عزای حضرت فاطمه (س) در سومین آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان ارادت آستان سالار شهیدان بر سینه پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز

نشان ارادت آستان سالار شهیدان بر سینه پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز