مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-04ورزشي

اصفهانی ها با پیروزی به تعطیلات رفتند


تیم های هندبال سپاهان و گیتی پسند با پیروزی برابر رقبا به استقبال تعطیلات برای اردو تیم ملی رفتند و جوانان سپاهان نوین نخستین برد فصل را کسب کردند.

- ایسنا/اصفهان تیم های هندبال سپاهان و گیتی پسند با پیروزی برابر رقبا به استقبال تعطیلات برای اردو تیم ملی رفتند و جوانان سپاهان نوین نخستین برد فصل را کسب کردند.

در ابتدای روز هندبالی اصفهان، تیم هندبال سپاهان نوین در سالن 25 آبان میزبان فرازبام دهدشت بود که توانست با حساب 23 بر 21 نخستین پیروزی این فصل را دشت کرده و کمی از انتهای جدول فاصله بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رحیمی زاده سرمربی سپاهان نوینی ها که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شده، امیدوار است که پس از این تعطیلات 2 هفته ای با هماهنگی بهتر به لیگ بازگردند.

از سوی دیگر گیتی پسند در ادامه عملکرد درخشانش در این فصل توانست با حساب 29 بر 26 به ششمین پیروزی متوالی خود برابر آلومینیوم اراک دست یابد و با 13 امتیاز خود را به یک قدمی مس کرمان صدرنشین برساند.

در دیگر دیدار این هفته تیم های هندبال سپاهان و زغال سنگ طبس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر امروز(دوشنبه 13 آذر) در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به مصاف هم رفتند که با برتری سپاهان به پایان رسید تا مدافع قهرمانی پس از 3 هفته ناکامی طعم برد را بچشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهانی ها با پیروزی به تعطیلات رفتند

اصفهانی ها با پیروزی به تعطیلات رفتند