مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-20اقتصادي

بازدید از بنا توسط شهرداری اصفهان به دفاتر پیشخوان واگذار شد


قائم مقام شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: در راستای تسریع در پاسخ دهی به شهروندان بازدید در فرآیند صدور پروانه احداث بنا از سیکل وظایف شهرداری خارج و به دفاتر منتخب پیشخوان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس افرادی، قائم مقام شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهتمام معاونت شهرسازی و معماری در راستای تسریع در پاسخ دهی به شهروندان و تکریم آنها بازدید فرآیند پروانه احداث بنا به دفاتر منتخب پیشخوان واگذار شد.

وی با بیان اینکه کار بسیار بزرگی از طرف شهرداری به دفاتر پیشخوان سپرده می شود، خاطرنشان کرد: این بازدیدها که از سیکل وظایف شهرداری خارج می شود، اتفاق مهم و بزرگی است که باعث کوتاه تر شدن مدت انتظار زمان بازدید درخواست ها شده است.

افرادی تصریح کرد: اقداماتی که در سامانه انجام می شود برون سپاری را آسان تر می کند و این اقدام نوینی است که با مقاومت زیادی روبه رو است، اما مصمم هستیم که به نحو احسن انجام شود.

قائم مقام شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این فرآیند درخواست ثبت شده به جای ارجاع به کارشناس بازدید منطقه به کارشناسان بازدید دفاتر منتخب پیشخوان ارجاع داده می شود و ایشان از محل پلاک بازدید به عمل می آورند و نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از بنا توسط شهرداری اصفهان به دفاتر پیشخوان واگذار شد

بازدید از بنا توسط شهرداری اصفهان به دفاتر پیشخوان واگذار شد