مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-27اقتصادي

دستور استاندار گیلان برای اعزام بالگرد آب پاش به نقاط صعب العبور


به دلیل صعب العبور بودن برخی از نقاط کوهستانی، استاندار گیلان دستور داد تا در صورت لزوم بالگرد آب پاش به این نقاط اعزام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از صبح روز گذشته شاهد وزش بادهای جنوبی و گرم در گیلان و به ویژه در ارتفاعات شهرستان های کوهستانی هستیم که همین امر باعث ایجاد حریق در برخی از مناطق شده است.

  افزایش بادهای جنوبی و گرم در گیلان سبب شد آتش در دامنه های کوهستانی و اراضی جنگلی لحظه به لحظه گسترش بیشتری یابد به طوری اکنون در بخشی از شهرستان های ماسال، سیاهکل، رودبار، شفت و لاهیجان با حریق نسبتا شدیدی مواجه هستیم که کار را برای نیروهای امدادی سخت کرده است.

به همین منظور اسدالله عباسی استاندار گیلان در ساعات ابتدایی روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران را به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران تمامی شهرستان ها برگزار کرد.

  نماینده عالی دولت در گیلان در گفت وگویی که با خبرنگار فارس در رشت انجام داد، می گوید، روز جمعه به محض هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع وزش بادهای جنوبی در گیلان، تمامی فرمانداران در آماده باش بوده و در همان روز جمعه و سپس صبح شنبه جلسه ستاد مدیریت بحران را برگزار و دستوراتی به فرمانداران ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار گیلان برای اعزام بالگرد آب پاش به نقاط صعب العبور

دستور استاندار گیلان برای اعزام بالگرد آب پاش به نقاط صعب العبور