مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-09اجتماعي

دو تصادف در دو نقطه از تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دیروز در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که در هر دو مورد آن ها عامل انسانی و بی توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان شد .

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو حادثه فوتی در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دیروز در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که در هر دو مورد آن ها عامل انسانی و بی توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان شد که می طلبد رانندگان در تردد های خود با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: حادثه اول در ساعت 02:00 بامداد در محدوده خاوران به غرب مقابل ترمینال (منطقه 15) روی داد که در آن یک دستگاه پژو با عابر برخورد کرد که متأسفانه وی به علت شدت جراحت در دم فوت کرد.

سرهنگ کشیر گفت: تصادف فوتی بعدی در همان ساعت در مسیر بزرگراه آزادگان به جنوب بعد حکیم (منطقه بزرگراهی) اتفاق افتاد و یک دستگاه زانتیا با دو وسیله دیگر برخورد که دو سرنشین خودرو مصدوم و متأسفانه راننده به علت شدت جراحت در دم فوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تصادف در دو نقطه از تهران

دو تصادف در دو نقطه از تهران