مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-10پزشكي

جراحی آب مروارید 1/5 میلیون، شیشه عینک 2 میلیون


متخصص و رتبه برتر بورد چشم پزشکی با انتشار یک استوری گلایه آمیز نوشت؛ شیشه عینک آشغال دو میلیون تومان، جراحی آب مرواید یک میلیون و 500 هزار تومان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، سال هاست که پزشکان در بخش های دولتی از تعرفه پایین گلایه و آن را یکی از مهم ترین مشکلات معیشتی خود عنوان می کنند.

تعرفه های غیرواقعی باعث شده که تعداد زیادی از جراحان از بخش دولتی خداحافظی کنند و برخی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور هم قید ادامه کار را با سوابق بیمه ای بیش از 15 سال بزنند.

بررسی های همشهری آنلاین هم نشان می دهد که هزینه ویزیت برای این پزشکان در بخش دولتی گاهی در حد خرید یک بسته پفک هم نیست و این ارزانی خدمات باعث افزایش مراجعات کاذب به مراکز درمانی هم شده است.

نتیجه این افزایش مراجعات و هجوم به مراکز دولتی هم باعث شده که بیماران نیازمند فرصت دریافت خدمات به موقع را از دست بدهند.

نکته ای که حالا مورد اعتراض دکتر علیرضا صحراییان، جراح، متخصص چشم و پلک و رتبه برتر بورد تخصصی چشم پزشکی هم قرار گرفته است.

این پزشک با انتشار متنی از پایین بودن تعرفه جراحی ها انتقاد کرده و نوشته خیلی پیش میاد که برای جراحی های مختلف مثل آب مرواید، بیمارم ازم تقاضا می کنه بهش تخفیف بدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی آب مروارید 1/5 میلیون، شیشه عینک 2 میلیون

جراحی آب مروارید 1/5 میلیون، شیشه عینک 2 میلیون