مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-16سياسي

راه اندازی سامانه صدور پروانه های ساختمانی در خارج از حریم شهرها و محدوده روستا ها


مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: به منظور شفافیت و تسریع در پاسخگویی به درخواست های مردمی، سامانه صدور پروانه های ساختمانی در خارج از حریم شهرها و محدوده روستا ها راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد یوسف زاده، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های به عمل آمده در راستای رویکرد دولت سیزدهم، شفافیت و تسریع در پاسخگویی به درخواست های مردمی، سامانه صدور پروانه های ساختمانی در خارج از حریم شهرها و محدوده روستا ها راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این سامانه در استان اصفهان به صورت آزمایشی از هفته گذشته راه اندازی شده است و طی روزهای آتی به صورت رسمی رونمایی می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان بیان کرد: اطلاعات تمامی پروانه های ساختمان در خارج از حریم شهرها و محدوده روستاها توسط مراجع صدور پروانه در سامانه ثبت و پروانه صادر می شود.

یوسف زاده افزود: با رونمایی این سامانه تمامی مراجعین بدون نیاز به پیگیری حضوری و صرفاً با ثبت درخواست و بارگذاری مدارک در سامانه می توانند نسبت به اخذ پروانه ساختمانی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه ضمن عدم نیاز مراجعه حضوری مالکین، تمامی بارگذاری ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و درخواست کنندگان در هر مرحله به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه صدور پروانه های ساختمانی در خارج از حریم شهرها و محدوده روستا ها

راه اندازی سامانه صدور پروانه های ساختمانی در خارج از حریم شهرها و محدوده روستا ها