مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-03سياسي

شبکه اجرای قانون اساسی در استان های مختلف تشکیل شد


برای نخستین بار سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی توسط این دولت تشکیل شد تا مردم در سراسر کشور موارد نقض قانون اساسی را اعلام و همچنین پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر قانون اساسی مطرح کنند.

- معاون حقوقی رییس جمهور گفت: برای نخستین بار سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی توسط این دولت تشکیل شد تا مردم در سراسر کشور موارد نقض قانون اساسی را اعلام و همچنین پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر قانون اساسی مطرح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی که در سالن اجلاس سران با حضور رییس جمهور برگزار شد، قانون اساسی را بزرگترین سند پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: هیچ گاه به قانون اساسی به عنوان یک امر تشریفاتی نگاه نکردیم و به تمام اصول قانون اساسی توجه شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم برای اولین بار هیات پیگیری اجرای قانون اساسی به ریاست آیت الله رییسی تشکیل شد که سند آن به امضای رییس جمهور رسید و جلسات این هیات مرتبا برگزار می شود.

معاون حقوقی رییس جمهور خاطرنشان کرد: همچنین برای نخستین بار سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی توسط این دولت تشکیل شد تا مردم در سراسر کشور موارد نقض قانون اساسی را اعلام و همچنین پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر قانون اساسی مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اجرای قانون اساسی در استان های مختلف تشکیل شد

شبکه اجرای قانون اساسی در استان های مختلف تشکیل شد