مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-11سياسي

پارکهای ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارند


نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه با توجه به بازدیدهایی که از پارک های سطح شهر انجام شد، پارک های شهر ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه با توجه به بازدیدهایی که از پارک های سطح شهر انجام شد، پارک های شهر ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.

  مرتضی منافی، 20 آذرماه در جلسه شورای شهر ارومیه در خصوص حفاظت از فضای سبز شهری، شناسایی و رفع خطر از درختان سطح شهر، هرس و حذف شاخه های اضافی و مقابله با آسیب های احتمالی از شکسته شدن درختان و شاخه ها در زمان بارش از سوی سازمان سیما و منظر شهری شهرداری انجام شود.

منافی افزود: شهرداری ارومیه تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی و عملیات برف روبی برای مناطق تازه الحاق شده به محدوده شهری را مد نظر قرار دهد.

وی گفت: تهیه و تجهیز امکانات مورد نیاز برای عملیات زمستانی، برف روبی و یخ زدایی سطح شهر با استفاده از امکانات موجود شهرداری انجام شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برنامه خرید ماشین آلات جدید برای سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و آتش نشانی باید در دستور کار قرار گیرد و امید است این برنامه ها در بودجه سال 1403 شهرداری پیش بینی و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکهای ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارند

پارکهای ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارند