مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-28سياسي

جانشین وزیر دفاع از قطعی شدن خرید جنگنده «سوخو35» و بالگرد «میل28» خبر داد


سردار سیدمهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: در حوزه هوایی، ورود هواپیمای آموزشی یاک130، -   تابناک _ سردار سیدمهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی از قطعی شدن ورود بالگرد هجومی میل28، جنگنده سوخو35 و هواپیمای آموزشی یاک130 به سازمان رزم نیروهای مسلح خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: در حوزه هوایی، ورود هواپیمای آموزشی یاک130، جنگنده سوخو35 و بالگرد میل28 به کشور قطعی شده است و فرآیند آن در حال انجام است.

سردار فرحی به تسنیم گفت: سال گذشته نظام نوآوری دفاعی توسط وزیر دفاع ابلاغ شد و این ابلاغ خیلی اثربخش بود اما به این معنا نیست که ما در همه حوزه ها به بالاترین فناوری رسیده ایم، در برخی حوزه ها جزو چند کشور برتر هستیم و در برخی حوزه ها مسیر بلوغ را طی می کنیم، در این مسیر باید برای تکمیل توان دفاعی علاوه بر توسعه توانمندی های درون زا از راه های میانبر نیز استفاده کنیم که یکی از این حوزه ها، حوزه فناوری هوایی است.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: در حوزه بالگرد ما قابلیتهای خوبی داریم به همین دلیل از لحاظ کمیت در منطقه برترین هستیم اما ارتقای کیفی بالگردها در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین وزیر دفاع از قطعی شدن خرید جنگنده «سوخو35» و بالگرد «میل28» خبر داد

جانشین وزیر دفاع از قطعی شدن خرید جنگنده «سوخو35» و بالگرد «میل28» خبر داد