مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-09اجتماعي

جریمه دیر کرد دریافت معاینه فنی خودروها در قانون پیش بینی شود


رییس کمیته تخصصی ستادهای معاینه فنی کلان شهر های ایران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهرها اعلام کرد که جریمه دیر کرد دریافت معاینه فنی در قانون پیش بینی شود.

- رییس کمیته تخصصی ستادهای معاینه فنی کلان شهر های ایران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهرها اعلام کرد که جریمه دیر کرد دریافت معاینه فنی در قانون پیش بینی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی مالکی در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهرها به تبیین مطالبات ستاد های معاینه فنی کلان شهرها در راستای افزایش اثر بخشی معاینه فنی در بحث کاهش آلودگی هوا و تصادفات پرداخت و با اشاره مختصری به تاریخچه معاینه فنی در ایران و سایر کشورها و همچنین اهم قوانین مربوطه به این صنعت خدماتی، گزارشی از مجموعه اقدامات ستاد معاینه فنی شهر تهران در راستای ماموریت سازمانی، ارتقاء کیفی خدمات و بهبود کسب و کار با استفاده از ظرفیت موجود در مراکز معاینه فنی، ارائه کرد.

رییس کمیته تخصصی ستاد های معاینه فنی کلان شهرها در تشریح وضعیت مراجعات خودروهای پایتخت به مراکز شهر تهران اظهار کرد: شهر تهران از بضاعت 17 مرکز ثابت و 15 واحد سیار مختص خودروهای سبک مشتمل بر 64 خط معاینه فنی و 11 خط موتورسیکلت و سه مرکز تک خطه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه دیر کرد دریافت معاینه فنی خودروها در قانون پیش بینی شود

جریمه دیر کرد دریافت معاینه فنی خودروها در قانون پیش بینی شود