مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-15سياسي

توضیحات معاون وزیر کشور درباره حادثه تروریستی راسک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، میر احمدی در گفتگو با رسانه ملی با اشاره به اینکه ساعت 2 بامداد امروز برآورد های اولیه 10 تروریست به یکی از مقر ها انتظامی راسک حمله می کنند، - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: در این حمله تروریستی 11 نفر شهید و 6 نفر از نیرو های فراجا مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، میر احمدی در گفتگو با رسانه ملی با اشاره به اینکه ساعت 2 بامداد امروز برآورد های اولیه 10 تروریست به یکی از مقر ها انتظامی راسک حمله می کنند، اظهار کرد: این تروریست ها برای جلوگیری از کمک رسانی به نیرو های امنیتی کمین هایی نیز ایجاد کرده بودند که با شهامت و شجاعت و مقاومت، نیرو های انتظامی موفق می شوند با عبور از کمین با تقدیم دو شهید به مقر برسانند.

وی با بیان اینکه در اثر تبادل اتش سنگین تروریست ها فرار می کنند، افزود: در این نبرد تن به تن 11 نفر از نیرو های فراجا به شهادت و شش نفر مجروح می کنند.

معاون انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: تعدادی از تروریست ها به هلاکت می رسند یک نفر از ان ها که به هلاکت رسیده در اختیار نیرو های امنیتی و انتظامی است و یک نفر هم زنده دستگیر شده که در اختیار نیرو های اطلاعاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون وزیر کشور درباره حادثه تروریستی راسک

توضیحات معاون وزیر کشور درباره حادثه تروریستی راسک