مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-06ورزشي

توسعه ازدواج یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است


حوزه جوانان به تنهایی متولی حوزه ازدواج نیست و سیاست های کلان دولت این است که شرایطی را فراهم کند که ازدواج آسان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه آیین رونمایی از سامانه ملی آموزش و مشاوره ازدواج در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه توسعه ازدواج یکی از سیاست های اصلی دولت است، اظهار داشت: بحث ازدواج هم مورد توجه مقام معظم رهبری و هم رییس جمهور است و همواره تاکید داشتند بحث ازدواج باید به صورت جدی در دستور کار وزارت ورزش وجوانان قرار گیرد.

وی تسهیلات را یکی از موارد مهم در امر ازدواج دانست و خاطرنشان کرد: دولت تلاش دارد تا تسهیلاتی برای امر ازدواج در اختیار جوانان قرار دهد چون همه ما میدانیم چیزی که شرایط ازدواج را می تواند آسان تر کند تسهیلات است.

کیومرث هاشمی افزود: امسال برای این تسهیلات رقمی چون صدو چهل همت پیش بینی شده که تا به امروز حدود صد و ده همت برای بیش از پانصد هزار زوج جوان در نظر گرفته شده که از طریق بانکها کارها انجام شده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به بحث کلاس های آموزش و مشاوره در امر ازدواج اشاره کرد و اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح این سامانه بودیم که بتواند کمک بیشتری در امر ازدواج در زمینه آموزش و مشاوره داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ازدواج یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است

توسعه ازدواج یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است