مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-01سياسي

سوالات خود درباره اعتیاد را از این خط تلفن بپرسید


رییس گروه پیشگیری از اعتیاد معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی می گوید: مردم می توانند از طریق شماره گیری با یک خط تلفن ثبت راهکار های پیشگیری و درمان اعتیاد را از کارشناسان بپرسند.

- ماریت قازاریان، رییس گروه پیشگیری از اعتیاد معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، با تشریح اقدامات خط ملی اعتیاد، گفت: خط ملی اعتیاد مرکز تماس تلفنی تخصصی اعتیاد است که عموم مردم می توانند از 8 صبح تا 8 شب با شماره تلفن 09628در سراسر کشور بدون کد تماس بگیرند و راهکار هایی برای پیشگیری از اعتیاد و درمان اعتیاد را دریافت کنند.

وی افزود: مردمی که با خط ملی اعتیاد تماس می گیرند حتماً نباید مصرف کننده باشند، بلکه می توانند سؤالات پیشگیرانه خود را از این خط ملی اعتیاد بپرسند.

رییس گروه پیشگیری از اعتیاد معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در تشریح برخی اقدامات خط ملی اعتیاد گفت: یکی دیگر از اقدامات خط ملی اعتیاد، ارجاع به مراکز درمان اعتیاد است، در واقع افرادی که تصمیم به ترک اعتیاد دارند و یا نیازمند راهکار های درمانی هستند این خدمات را از خط ملی اعتیاد دریافت و به نزدیکترین مرکز محل زندگی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوالات خود درباره اعتیاد را از این خط تلفن بپرسید

سوالات خود درباره اعتیاد را از این خط تلفن بپرسید