مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-12اجتماعي

علت تخریب آسفالت معابر شهر کرمان چیست؟


معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان گفت: اجرای پروژه فیبر نوری موجب شده آسفالت معابر تخریب شود که بزودی این کار به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمان، در این روزها بسیاری از شهروندان از خطوطی که در آسفالت های معابر شهر کرمان حفاری شده اند گلایه دارند و این مسأله انگار مزاحمت هایی مثل گردوخاک، سروصدای زیاد و ترافیک را برای همشهریان کرمانی ایجاد کرده است که علت آن را از محمدرضا یحیی زاده معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان جویا شدیم.

  وی ضمن عذرخواهی از مردم، اظهار کرد: این پروژه سبب مشکلاتی مثل ایجاد ترافیک و سایر مشکلات شهری شده است، که از صبوری شهروندان تشکر و قدردانی می کنم.

یحیی زاده با تاکید بر این که پروژه مربوط به اجرای فیبرنوری در شهر کرمان است، خاطرنشان کرد: شهرداری کرمان با انعقاد قراردادی که با شرکت های وب منعقد کرده است، اقدام به حفاری برای اجرای طرح انتقال اینترنت پرسرعت و قوی از طریق  فیبرنوری به کل شهر کرمان کرده است.

وی ادامه داد:  این طرح به طول 380 کیلومتر در کل شهر کرمان در حال انجام است و این پروژه با استفاده از نیروهای زیاد و  سرعت بالایی که دارد تا 2 هفته آینده عملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسید و سپس وارد مراحل بعدی طرح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تخریب آسفالت معابر شهر کرمان چیست؟

علت تخریب آسفالت معابر شهر کرمان چیست؟