مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-07اقتصادي

استان ها اختیاری در زمینه مولد سازی ندارند


استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه مولد سازی بسیاری از اختیارات از مدیران استانی گرفته شد، گفت: من می گویم که در این طرح قرار نیست چوب حراج به اموال دولتی زده شود بلکه هدف تبدیل موجودی به احسن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، کنترل نقدینگی و تورم را از اقدامات قابل توجه اقتصادی دولت اعلام و اظهار کرد: نتیجه این اقدامات که اغلب یک شبه ایجاد و رفع آن تدبیر زیادی لازم دارد در آینده مشخص می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه ساختارهای اقتصادی مبتنی بر نفت در گذشته شکل گرفته است، افزود: مواجهه ما با این ساختارها با انرژی مضاعف انجام می شود و تغییر ساختار امور را تسهیل خواهد کرد.

وی لحاظ نشدن دغدغه حکمرانان محلی را در تصمیم گیری های مرکزی مورد تاکید قرار داد و افزود: تصمیم گیری ستادی 85 درصدی برای بودجه بیانگر عمودی اداره شدن کشور است که باید برای آن فکر شده و تغییری در آن ایجاد شود.

افشارچی تاکید کرد: تصمیم گیری در تخصیص بودجه در مرکز دست مدیران بومی را بسته، چرا که در نهایت مدیر بومی بهتر از دیگران در مورد نیازهای استانی خود آگاه است و از طرف دیگر این نوع مدیریت نفوذ و لابی را هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها اختیاری در زمینه مولد سازی ندارند

استان ها اختیاری در زمینه مولد سازی ندارند