مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-03اقتصادي

مرکز ارائه خدمات مشاوره در حوزه شیلات و آبزی پروری راه اندازی خواهد شد


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: مرکز ارائه خدمات مشاوره در حوزه شیلات و آبزی پروری راه اندازی با حضور خبرگان و متخصصین کشوری برای رشد بهره وری صنعت شیلات و آبزی پروری هرمزگان راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: مرکز ارائه خدمات مشاوره در حوزه شیلات و آبزی پروری راه اندازی با حضور خبرگان و متخصصین کشوری برای رشد بهره وری صنعت شیلات و آبزی پروری هرمزگان راه اندازی خواهد شد.

محسن صفری، امروز (دوازدهم آذرماه)، در نشست کارکنان جهاد با دبیر شورای اداری استان هرمزگان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان که در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: اولین ساختار پژوهشی که در جهاد دانشگاهی وجود دارد مدیریت راهبردی پژوهشی است که بیش از 10 سال در انجام طرح های پژوهشی مدیریتی سطح استان هرمزگان فعال است.

وی با اشاره به اجرای طرح های متعدد پژوهشی توسط جهاد دانشگاهی، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان رقیب بخش خصوصی به جامعه ورود نکرده است بلکه در زمینه هایی که بخش خصوصی و سایر بخش ها به هر دلیلی ورود نمی کنند و آن طرح و موضوع نیاز جامعه وآن دستگاه اجرایی محسوب می شود، جهاد دانشگاهی ورود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ارائه خدمات مشاوره در حوزه شیلات و آبزی پروری راه اندازی خواهد شد

مرکز ارائه خدمات مشاوره در حوزه شیلات و آبزی پروری راه اندازی خواهد شد