مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-06ورزشي

نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در قم افتتاح شد


زمین چمن مصنوعی و نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در مراسمی با حضور چهره های مطرح ورزشی و هنری و مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی نور قم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، زمین چمن مصنوعی و نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور با عنوان شهید ابراهیم هادی واقع در مجتمع فرهنگی نور منطقه نیروگاه قم عصر امروز با حضور محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور افتتاح شد.

این زمین با مشارکت شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و بنیاد علوی در مدت زمان حدود یک ماه به بهره برداری رسیده و از امروز در اختیار نوجوانان و جوانان منطقه نیروگاه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم از شهرداری قم و بنیاد علوی برای همکاری در زیرسازی و تأمین چمن این مدرسه فوتبال قدردانی کرد و گفت: همه زیرساخت های مجتمع فرهنگی نور برای پاسخگویی به نیازهای کودکان و نوجوانان متناسب سازی می شود.

حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده افزود: جامعه هدف این مجتمع 10 درصد از دانش آموزان متوسطه اول استان شامل 14 هزار نفر می شود که همه تشکل های تربیتی استان و حدود 1400 مربی تربیتی در این طرح همکاری می کنند.

  وی اظهار کرد: راه اندازی اولین لیزرتگ (پینت بال لیزری)، سالن تیراندازی، میدان تیروکمان، استخر، پاتوق اندیشه، اتاق کودک، زبانکده و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در قم افتتاح شد

نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در قم افتتاح شد