مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-04ورزشي

کلاهبرداری با ترفند فروش بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری 10 نفر خبر داد که در پوشش فروش بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، امروز دوشنبه 13 آذرماه 1402 رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت سرهنگ داود معظمی گودرزی از دستگیری بیش از ده نفر از فرصت طلبان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر ضمن ایجاد بازارسیاه مجازی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می کردند خبر داد.

 رییس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از مردم اقدام می کنند، در تشریح این خبر اظهار داشت: طی چند روز گذشته تعدادی از شهروندان به این پلیس مراجعه و گفتند قصد خرید بلیت بازی پرسپولیس و الدحیل را در فضای مجازی داشتند که مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

  وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص گردید افراد سودجو با درج آگهی های متعدد در فضای مجازی کاربران را به بهانه خرید اینترنتی بلیت این مسابقه به صفحات جعلی فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی آنان و برداشت غیر مجاز از حسابشان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند فروش بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل

کلاهبرداری با ترفند فروش بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل