مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-10اقتصادي

صدور 1100 میلیارد ریال ضمانت نامه برای صنایع کوچک خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: ضمانت نامه اعتباری به مبلغ 1100 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون برای 30 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان صادر شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: ضمانت نامه اعتباری به مبلغ 1100 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون برای 30 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان صادر شده است.

جعفر فرشچی طوسی اظهار کرد: حمایت های مختلف از سرمایه گذاران در حوزه های صنعتی از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در استان شتاب گرفته و این حمایت ها در موضوعاتی از جمله صدور ضمانت نامه های اعتباری بانکی به عنوان وثیقه برای اخذ تسهیلات شرکت های تولیدی به ویژه در صنایع کوچک قابل پیگیری است.

وی افزود: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با هدف فراهم آوردن موجبات توسعه سرمایه گذاری بخش غیردولتی در صنایع کوچک، کوتاه کردن مدت زمان اجرای طرح های اشتغالزا و دارای توجیه اقتصادی با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته، تضمین و تسهیل در توثیق تسهیلات اعطایی بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری به صنایع کوچک از طریق تضمین 100 درصد اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری به صنایع ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 1100 میلیارد ریال ضمانت نامه برای صنایع کوچک خراسان رضوی

صدور 1100 میلیارد ریال ضمانت نامه برای صنایع کوچک خراسان رضوی