مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-16حوادث

کشف بیش از 310 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از 310 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی چندماهه مأموران خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان روی عناصر اصلی قاچاق و حمل مواد مخدر در کشور، محرز شد گروهی از قاچاقچیان مسلح قصد انتقال مواد مخدر بین شهرهای مرزی شرق کشور را دارند.

وی تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه مأموران، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات، دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: قاچاقچیان با یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در تردد بودند که با هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه مأموران عملیات ویژه استان سمنان، شناسایی شدند و توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

موقوفه ای اضافه کرد: راننده خودروی سواری به محض مشاهده مأموران متواری شد و پلیس بعد از هشدارهای مکرر، درنهایت اقدام به تیراندازی سمت خودرو کرد و پس از طی کردن چندین کیلومتر مسافت، متوقف شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 310 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

کشف بیش از 310 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس