مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-09فناوري

باگ دردسرساز گوگل درایو رفع شد


گوگل اعلام کرد باگی که باعث شده بود فایل هایی که کاربران «گوگل درایو» پس از تاریخ آوریل تا مه سال 2023 اضافه کرده بودند، ناپدید شوند را برطرف کرده است.

- گوگل اعلام کرد باگی که باعث شده بود فایل هایی که کاربران گوگل درایو پس از تاریخ آوریل تا مه سال 2023 اضافه کرده بودند، ناپدید شوند را برطرف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم گوگل درایو ، مشکل ناپدید شدن فایل های کاربران را به یک باگ همگام سازی (سینک) نسبت داده و اعلام کرد که تنها روی تعداد محدودی از کاربرانی که از نسخه های 84.

0.

0.

0 - 84.

0.

4.

0 اپلیکیشن دسکتاب گوگل درایو استفاده می کردند، تاثیر گذاشته است.

گوگل در 29 نوامبر، دو روز پس از تایید این باگ، اعلام کرده بود ما مشکلی را شناسایی کرده ایم که روی تعداد محدودی از کاربران نسخه 84 اپلیکیشن دسکتاپ گوگل درایو تاثیر گذاشته است.

این مسئله، بر تغییرات فایلی که پیش از این همگام سازی شده اند و در اپلیکیشن موبایل درایو یا در رابط کاربری تحت وب درایو قابل مشاهده هستند، تاثیری نداشته است.

اگرچه گوگل اعلام کرده که این مشکل همگام سازی روی این سرویس ذخیره سازی مبتنی بر ابر تاثیر گذاشته است اما می گوید مشتریانی که با این مشکل روبرو شده اند، می توانند از اپلیکیشن دسکتاپ برای بازیابی فایل هایی که هنوز در سرویس درایو همگام سازی نشده اند، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باگ دردسرساز گوگل درایو رفع شد

باگ دردسرساز گوگل درایو رفع شد