مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-10اجتماعي

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به یاد کودکان شهید غزه 5 هزار نهال کاشتند


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به یاد زنان و کودکان شهید غزه کاشت پنج هزار اصله نهال در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسنعلی عزت خواه در آیین نمادین اجرای طرح کاشت نهال که با حضور مسئولان محلی در دبیرستان دخترانه حجت یاسوج برگزار شد گفت: کاشت 5 هزار اصله نهال در مدارس استان این طرح براساس تفاهم نامه همکاری بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از اجرای این طرح تکریم یاد شهدای جبهه مقاومت به ویژه کودکان بی گناه و مظلوم غزه و نیز ترویج فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در بین مردم بویژه دانش آموزان است.

وی فضای سبز و طبیعت را به عنوان یک نعمت الهی در اختیار بشر دانست و گفت:نگهداری و توسعه آن نیز، یکی از نیازهای ضروری زندگی انسان ها محسوب می شود.

عزت خواه با تأکید بر استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای درختکاری در کشور افزود: با اجرای برنامه های فرهنگی می توانیم دانش آموزان را ضمن تشویق به حفظ و حراست از طبیعت، به توسعه و ترویج این فرهنگ ماندگار سوق دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه 1 میلیارد درخت در قالب طرح مردمی ،طی 4 سال باید در سراسر کشور با مشارکت مردم،تمامی دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به یاد کودکان شهید غزه 5 هزار نهال کاشتند

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به یاد کودکان شهید غزه 5 هزار نهال کاشتند