مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-12سياسي

پیشرفت ایران اسلامی درگرو ارتقای علمی و پژوهش است


در هفته پژوهش و فناوری باید در همه عرصه ها این مهم را مطرح کرد که تحول و پیشرفت در کشور جز از مسیر علم و پژوهش نمی گذرد و کشوری سربلند است که مسیر خود را در این عرصه انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید احمد خاتمی در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری گفت: قریب به اتفاق آثار پژوهشگاه امام صادق(ع) آثار سالمی هستند و با اطمینان می توان آن ها را در اختیار مردم قرار داد؛ فعالیت های این پژوهشگاه افتخاری برای حوزه علمیه، علما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر این که آثار منتشرشده این پژوهشگاه علوم اسلامی محققانه و دقیق نگاشته شده است، ادامه داد: بنده افتخار همکاری با این پژوهشگاه را در کنار مرحوم آیت الله معرفت در نگارش کتابی پیرامون آیات جهاد و روایات داشتم؛ همچنین در این پژوهشگاه در عرصه گروه ها و گروهک ها و جهاد تبیین کتاب های فاخری تدوین شده است.

امام جمعه تهران با بیان این که پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) فخر سپاه انقلاب اسلامی و روحانیت است، به تأکید رهبر انقلاب اسلامی درباره پژوهش اشاره کرد و گفت: افتخار ما داشتن رهبری است که پژوهش را دوست دارد و آنچه در این عرصه موفقیت دیده می شود از تشویق معظم له ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت ایران اسلامی درگرو ارتقای علمی و پژوهش است

پیشرفت ایران اسلامی درگرو ارتقای علمی و پژوهش است