مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:252023-11-25پزشكي

تولد نوزاد 7 کیلویی در مشهد


متخصص زنان و زایمان بیمارستان رضوی گفت: نوزاد با وزن حدود 7 کیلوگرم از مادری 37 ساله در پرتوی عنایت حضرت رضا (ع) در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد متولد شد.

- متخصص زنان و زایمان بیمارستان رضوی گفت: نوزاد با وزن حدود 7 کیلوگرم از مادری 37 ساله در پرتوی عنایت حضرت رضا (ع) در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد متولد شد.

نگار رمضان پور در گفتگو با خبرنگاران در مشهد، اظهار داشت: مادری در بارداری پنجم خود، با سابقه دیابت بارداری کنترل نشده و وزن حدود 100 کیلوگرم که زمان زایمانش فرا رسیده بود، در ساعت 2 بامداد در اوایل آذرماه به بخش زایمان بیمارستان رضوی منتقل شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، وی ادامه داد: با توجه به وزن بالا و بزرگی شکم مادر، او تحت عمل سزارین قرار گرفت و عمل با وجود سختی هایی که داشت با موفقیت انجام و شرایط جسمی مادر نیز بلافاصله کنترل شد.

پس از تولد، وزن نوزاد 6 کیلو و 900 گرم نشان داده شد.

  رمضان پور افزود: به گفته این مادر، سایر فرزندانش با وزن متعادل و انجام زایمان طبیعی متولد شده بودند و فقط وزن چهارمین فرزندش 4 کیلوگرم بود، همچنین در آخرین سونوگرافی پیش از زایمان مادر، وزن جنین پنجم حدود 4 کیلو تخمین زده شده بود و مادر سیر طبیعی زایمانش را طی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نوزاد 7 کیلویی در مشهد

تولد نوزاد 7 کیلویی در مشهد