مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 02:002023-12-04سياسي

کشاورزی لرستان نیازمند حرکت جهادی در حوزه صنایع تبدیلی است


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و صادرات محور کردن محصولات کشاورزی نیازمند حرکت انقلابی و جهادی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جهان بخش دولتشاهی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از گلخانه این شهرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 105 هکتار گلخانه در استان داریم، اظهارکرد: علاوه بر این متقاضی احداث 100 هکتار گلخانه داریم که پرونده آنها تشکیل شده است، اما متاسفانه تسهیلات و اعتباری برای احداث گلخانه ها تخصیص داده نشده است.

وی به ظرفیت اکولوژیکی، آب و هوا، تنوع اقلیمی، مراتع و جنگل و آب فراوان استان اشاره کرد و افزود: مهمتر از ظرفیت های خدادادی در لرستان سرمایه انسانی به ویژه در بخش کشاورزی است، ظرفیتی که جویای کار هستند .

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: مشکل ما تخصیص اعتبار است، جوانان فارغ التحصیل داریم که برای راه اندازی گلخانه ها نیازمند اعتبار هستند.

دولتشاهی با بیان اینکه قبل و بعد از جنگ به زیرساخت ها در استان توجه نشده است، عنوان کرد: با توجه به پتانسیلی که در استان وجود دارد، تخصیص اعتبار ویژه می تواند در پیشبرد بخش کشاورزی موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی لرستان نیازمند حرکت جهادی در حوزه صنایع تبدیلی است

کشاورزی لرستان نیازمند حرکت جهادی در حوزه صنایع تبدیلی است