مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-25بين الملل

یک کارشناس امور خاورمیانه: آمریکا و اروپا منتظر 11 سپتامبرهایی در آینده باشند


یک کارشناس امور خاورمیانه معتقد است خشم ناشی از وحشی گری های اسراییل دامن این کشور و حامیانش را در میان مدت خواهد گرفت - یک کارشناس امور خاورمیانه و نهضت های اسلامی درباره تبعات میان مدت وحشی گری و نسل کشی اسراییل در غزه به حامیان اسراییل هشدار داد و گفت: با حجم بالای وحشی گری وکشتار انسان های بی گناه توسط اسراییلی ها در غزه و کشتار وسیع مردم و زنان و کودکان، تخم نفرت و خشم خیلی بزرگی علاوه بر فلسطین در سایر کشورهای اسلامی ایجاد شده است و این خشم در جایی دیگر خود را نشان خواهد داد.

سیدعلی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جماران، گفت: پیش بینی من این است که با توجه منفوریتی که آمریکا و غرب برای خود درست کرده اند، مسلمانانی هر چند کم که فکر می کنند چیزی برای از دست دادن ندارند، اتفاقاتی شبیه یازده سپتامبر را رقم خواهند زد.

بالاخره در میان این دو میلیارد مسلمان دویست نفر پیدا می شود که راه انتقام گیری را دنبال کنند و از میان آنها 20 نفر هستند که کاری شبیه یازده ستپامبر انجام دهند.

حسینی در تحلیلی از یازده سپتامبر گفت: در دهه هشتاد میلادی که شوروی به افغانستان حمله و آن را اشغال کرد، آمریکا می خواست جلوی پیشروی شوروی در افغانستان را بگیرد و گروه های جهادی را از میان سرمایه انسانی عرب ها با محوریت سعودی ایجاد کرد و از آنها در افغانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس امور خاورمیانه: آمریکا و اروپا منتظر 11 سپتامبرهایی در آینده باشند

یک کارشناس امور خاورمیانه: آمریکا و اروپا منتظر 11 سپتامبرهایی در آینده باشند