مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-07سياسي

تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری دارد


مسیر تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالصمد صفر نژاد، رییس هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: باید تلاش شود بستر برای افزایش مشارکت حداکثری فراهم شود و در این مسیر تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم خواهد داشت.

وی گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات هستند و این در حالی است که مردم همیشه با حضور در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برگزاری انتخابات منوط به یک روز نیست افزود: انتخابات دارای سه فرایند قبل، حین و بعد انتخابات است؛ لذا فرمانداران و بخشداران به عنوان خط مقدم انتخابات نقش مهمی را ایفا می کنند؛ چون حجم بیشتر امور به دست این افراد رقم می خورد.

صفر نژاد خاطرنشان کرد: هیئت استانی بررسی تبلیغات در هر استان باهدف ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی و اجرای دستورالعمل های هیئت اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیت های انتخابات تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری دارد

تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری دارد