مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-06اجتماعي

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت 14 مدرسه در چهارمحال وبختیاری


مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) چهارمحال وبختیاری از اجرا و تکمیل 14 پروژه جایگزینی مدارس جدید با مدارس کانکسی استان ذیل طرح «شهید پناهی» خبر داد.

- مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت 14 مدرسه در چهارمحال وبختیاری ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) چهارمحال وبختیاری از اجرا و تکمیل 14 پروژه جایگزینی مدارس جدید با مدارس کانکسی استان ذیل طرح شهید پناهی خبر داد.

محمود ابراهیمی 15 آذرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری این ستاد با اداره کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در خصوص پروژه های در دست اقدام، اظهار کرد: 19 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که ساخت، تکمیل و تجهیز مدارس جدید برای جایگزینی این مدارس در دستور کار قرار دارد تا در سطح استان مدرسه کانکسی و مخروبه نداشته باشیم.

وی ادامه داد: طی جلسه اخیر با مسئولان سازمان نوسازی مدارس استان، پیگیری پروژه های در دست اقدام رصد و بررسی شد و برنامه ریزی جهت تسریع در اجرای این پروژه ها انجام گرفت؛ از مجموع 19 مدرسه کانکسی در استان، 14 مدرسه جزو تعهدات و در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار دارد تا با سرمایه گذاری بتوانیم مدارس جدید را جایگزین آنها کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت 14 مدرسه در چهارمحال وبختیاری

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت 14 مدرسه در چهارمحال وبختیاری